måndag 22 juli 2013

Andra semesterveckan

Ebba badar med kompisen/grannen Minna på Långudde.
 
Det skvätter när Neo badar.
 
Semestervecka nummer två är avslutad, och den gick minsann fort! 
Bättre semesterväder än så här kan man ju inte önska sig. Vi har inte gjort så mycket på dagarna, vi åker och solar och badar, fikar, umgås, grillar och dricker vin. Nu har det fina vädret hållit i sig så länge så man bara tar det för givet. Man bara vet att dagarna bjuder på strålande sol från klarblå himmel. Det fina vädret har även värmt upp vattnet, så nu är det så pass skönt att till och med jag är i och badar!
Ebba har även hon varit lite reserverad och försiktig när det gäller badandet. Men nu när vi varit där varje dag så har hon blivit lite tuffare för varje dag som gått.
 
I torsdags följde jag och Ebba med mina föräldrar till Segerstad och firade Emil som fyllt 14 år.  Av oss fick han ett par kalsonger och badsalt. Ebba var tuff nog att gå fram och lämna över paketen.
 
Kusin Emil
 
Ebba tyckte det var kul att hoppa på studsmattan.
 
Min syster har under ett par veckor i sommar lånat hem hennes favorithäst Juwel från ridskolan.
Vi följde med bort till hagarna där hon haft honom och fick klappa om honom lite. Ebba tyckte det var häftigt, men hon var minst lika intresserad av stallkatten som strök runt benen på oss =)
 
Jessica med Juwel
 
Ebba klappar om honom.
 

Avslutar med en bild som visar hur hon ser ut när hon klär sig själv... Väljer hon skor själv så kommer hon alltid med gummistövlar, oavsett väder... Är hon en "bonntös" tro?
 
Så snyggt så...
 

Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning/kommentar till mig, då blir jag sååå glad! <3