måndag 25 mars 2013

Världens finaste!

Älskade unge! =)
 
Ibland försöker man få till det och anstänger sig för att få en bra bild men tycker ändå inte att man lyckas. Ibland knäpper man bara utan att riktigt tänka och man får en bild man verkligen gillar. Idag fick jag till en sån bild, den är verkligen inte helt perfekt, men jag gillar den!
Gjorde den svartvit i photoshop och lät blomman bakom örat vara kvar i färg. Det här är nog en av bilderna jag ska framkalla och ha på fotoväggen som jag planerar att få till snart.
 
Nu ska jag snart åka iväg och jobba, men först ska det fixas lunch och matlåda. Får passa på när vår lilla busfröken sover.
Ha en fin dag allihop!
Kram Maria 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning/kommentar till mig, då blir jag sååå glad! <3