lördag 23 mars 2013

Fina tryck till barnrummet

Har följt bloggen, Elin och Alva, i över ett år nu. Från början fastnade jag för bloggen för att jag tycker hon skriver bra och lättlästa inlägg med fina bilder. Det var även hon som gjorde att jag fick upp ögonen för klädmärket Småfolk.
Under det här året som jag följt bloggen har Elin startat ett företag, elina.studio där hon ritar fina grafiska tryck. Jag köpte ett som jag ramade in som ettårs-present till Ebba och gudmor Sara köpte ett utav de andra trycken. De har tyvärr inte kommit upp på väggen än, hade egentligen tänkt att hon skulle få ha dem i sitt sovrum där jag tänkt inreda med lite mer dova och pastellfärger. Men det där sovrummet kommer inte bli klart på länge, så jag tror vi hänger upp dem i lekrummet tills dess...

Just nu har Elin en kampanj, kolla gärna in den om ni vill beställa fina tryck till barnrummet!

 
Och om man inte har ett barnrum att inreda så kan det ju vara en riktigt fin present till någon!
Jag tycker dem är superfina och var bara tvungen att tipsa er om dem!
 
Nu ska jag slappa lite i soffan efter att ha varit iväg på Partylite-visning i Karlstad.
Ha en fortsatt härlig lördagkväll!
Kram Maria 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning/kommentar till mig, då blir jag sååå glad! <3