lördag 9 mars 2013

Partylite i vårt hem

Man skulle kunna tro att jag som håller på med Partylite skulle ha hela mitt hem fullt av snygga lyktor, ljushållare, ljus och allt annat som finns i sortimentet. Men jag är dålig på att packa upp saker mellan visningarna, det ligger nerpackat i sina kartonger och väntar på att få följa med ut på visning igen. Vissa favoriter har jag dubbletter utav, just för att den ena ska kunna vara nerpackad och den andra användas här hemma. Jag byter givetvis ut produkterna jag har med mig ut på visning så att det ändras lite från månad till månad, men vissa grejer följer med oftare än andra.

Doftoljor ger härlig väldoft.
  Jag gillar den här som inredningsdetalj, lite roligt med strån som sticker upp.
 
Det finns en serie som heter Silverglans, den stilen passar min stil väldigt bra.
Den här lilla lampan är tjusig, den lyser så otroligt fint av ett enda litet teljus.
Också är den ju utan sladd, kan det bli bättre? ;-)
 
Hela spegelfönstret, det här har ni sett innan, ett loppisfynd som jag målade och gjorde iordning.
Hänger ovanför vår soffa, och är ett av få ställen dit inte Ebbas små fingrar når...
 
Just nu sitter vi och kikar på Melodifestivalen och äter godis. Röstningen är i full gång, men i år har jag ingen riktig favorit, men det är ju alltid intressant att se vem som vinner och hur rubrikerna blir. 
 
Imorse åkte jag och sambon in till Karlstad. Ebba och Figge fick vara hos mina föräldrar medans jag och sambon sprang lite i affärer. Framförallt besökte vi ett par bilaffärer och kollade in lite olika bilmodeller. Häromdagen fick vi reda på att försäkringsbolaget löser in vår bil och vi behöver därför börja leta efter en ny. Det finns många fina bilar, den saken är klar... =)
 
Nu ska jag fortsätta äta godis och se vem som vinner årets upplaga av Melodifestivalen
Ha en fortsatt skön lördagkväll! Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning/kommentar till mig, då blir jag sååå glad! <3