måndag 25 februari 2013

Sportlovsväder

Sista veckan på min föräldraledighet är påbörjad, och det är ju sportlov!
Vilket otroligt fint väder vi haft idag, klarblå himmel och takdropp. Vi är lite slitna efter helgens pers fortfarande, men när Ebba väl var påklädd så var det riktigt skönt att vara ute en stund.

Ebba fick inviga sitt tvådelade set från Swedmount som sambon köpte när han och Ebba tog sig en tripp till Grebbestad i somras. Ett fleecefodrat regnställ. Det passar bra nu när snön börjar smälta och våren kommer, eller är den redan här kanske? Mössan som jag köpte på Me&I-partyt här hemma invigdes också. Den klädde henne tycker jag och kommer bli kanon att ha hela våren och försommaren!

Vår stora fina tjej!
 
Kusin Ramsus ska göra henne till fotbollsproffs.
Det har han längtat efter ända sedan den dagen hon föddes, då nu får vi börja ute med lite bollek =)
 
Kollade in väderprognosen förut, och vädret ser ut att bli soligt och fint ett par dagar framöver. Jag skulle tro att det blir en bra vecka att avsluta föräldraledigheten på.
Imorgon ska vi nog försöka uträtta lite ärenden och mormor som slutade jobbet tidigt ville gärna att vi skulle komma dit och ta en promenad tillsammans med henne.
På onsdag har jag tänkt att ta en tripp in till Karlstad och kolla in bokrean och kanske kika om det kommit in lite vårnyheter. Förhoppningsvis följer Linda och Melvin med oss, det blir kul! Och på kvällen ska jag ha en Partylite-visning för ett gäng goa tjejer. 

Vad hittar ni på såhär i sportlovstider?
Ha en fin kväll, kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning/kommentar till mig, då blir jag sååå glad! <3