söndag 11 november 2012

Vi var med och firade Melvin

Igår var det Melvins tur att fylla 1 år. Vi, jag och Ebba, har ju umgåtts en hel del med Linda och Melvin ganska mycket senaste halvåret. Så vi blev bjudna på Melles kalas i lördags och det var superkul att få vara med och fira honom.




Födelsedagsbarnet Melvin.
 
Ebba trivdes ju givetvis på kalaset. Melvin fick en pulka, tror Ebba önskar sig en sådan i julklapp.
 
Tusen tack för ett mysigt kalas och god fika! =) Tänk att dessa små liv redan är 1 år gamla!
 
Idag har vi firat farsdag litegrann. I förmiddags var jag och Ebba hemma själv, då fick sambon lite kvalitétstid och satt ute i regnet och kollade efter rådjur ;-). När han kom hem åkte vi ner till Liljenäs där svärföräldrarna bor och blev bjudna på söndagsmiddag.
 
Och givetvis fick han ett litet paket.
 
Ebba hjälpte pappa med paketöppningen.
Men innehållet tror jag han har mest användning för själv =)
 
Hoppas ni haft en härlig helg! Nu laddar vi inför den kommande veckan och allt vad den har att bjuda på!
Kram Maria 




1 kommentar:

  1. Hej!

    Helt plötsligt har man ju en liten som tar mesta dels av ens tid. Det här med att blogga blir inte prio ett.

    Hoppas ni mår bra! Ser ut som ett mysigt kalas för kompisen Melvin.

    Och tack så mycket för gratulationen. Kram, kram!

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning/kommentar till mig, då blir jag sååå glad! <3