fredag 20 juli 2012

Lite nya foton...

Idag har jag och Linda tagit lite arrangerade bilder på våra små, som inte längre är så små.
Det är verkligen fullt ös numera och de sitter inte alltid stilla speciellt länge.
Ebba har dessutom kommit in i ganska jobbig period, min glada tåliga bebis har förvandlats till en bebis som inte alls tål motgångar och är ibland alldeles otröstlig. Jag tror det är tänderna som spökar... Hittills har hon inte haft speciellt ont utav dem, men nu har det kommit 3 stycken på mindre än 2 veckor, och det syns att flera är på väg. Det är klart att det måste kännas och då påverkas ju naturligtvis hennes humör också. Vi hoppas det är snabbt övergående och att hon snart är sitt rätta glada jag igen! Men några smile kunde vi fånga på bild även idag =)




Imorgon ska Ebba vara hos mormor under tiden som jag åker och fixar iordning Figges päls. Karin har lovat att hjälpa mig så vi åker dit imorgon och ser om vi får någon ordning på honom. Nästa helg ska han debutera i veteranklassen uppe i Ransäter, sen har vi även anmält till Askersund i augusti. Det ska bli skoj att få komma ut och springa i ringarna igen!


Sambon har kollat in väderprognosen och sett att det ska bli en fin dag imorgon. Så han åker ut på sjön och lapar sol. Vi får hoppas det blir några fina dagar i augusti också så vi kan åka ut hela familjen. Ebba fick en flytväst i julklapp så den måste vi ju få använda innan hon växer ur den!

Trevlig helg! Kram Maria

1 kommentar:

Lämna gärna en liten hälsning/kommentar till mig, då blir jag sååå glad! <3