torsdag 6 januari 2011

Snöyra

3 dagars arbete avklarade efter julledigheten. Idag på trettondagen är vi lediga och imorgon är det min lediga fredag. Det är alltså 4 dagars ledighet som väntar mig, härligt!
Det kommer mängder med snö här i Värmland. Det började natt mot tisdag och ska fortsätta i flera dagar, men ett litet uppehåll och solsken imorgon. Annars har vi faktiskt klarat oss ganska bra från snökaos under november och december. Vi har haft alldeles lagomt, men nu får vi så det räcker och blir över!
Det röd-vita odjuret (Figge) fullkomligt älskar snö och dyker ner i alla snödrivor han ser. Nu när det är på nollan fastnar det dock väldigt mycket snö i pälsen på honom så han ser ut som en snögubbe när han ska gå in.... Tur vi har golvvärme i hallen så han kan ligga där och smälta =)


En kille som ÄLSKAR snö!

Nu ska vi fortsätta med panelen, lite småfix kvar, så lägger jag ut bilder på köket senare i em/kväll.
Ha en skön trettondagsafton, kram Maria 

1 kommentar:

  1. Underbara snömonster....
    Jag får duscha av min lilla jag, hon blir som en liten flörtkulegubbe hela hon :)
    Och ingen golvvärme....

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning/kommentar till mig, då blir jag sååå glad! <3