lördag 4 december 2010

Mera loppis

Jag tröttnade på att kolla på tv och gör inlägget om dagens loppisfynd nu istället. Det var ungefär en månad sedan jag på loppisen, så det kändes kul att åka dit och se om det kommit in något nytt, och det hade det!
Här är några av mina fynd, fotade på vårt nya fina golv =)

Fin liten kanna 30 kronor

Tjusigt fat på fötter 40 kronor

Kvadratisk bricka/fat 30 kronor
Glasskål 40 kronor
Fin gammal sax 30 kronor
Glasvas 20 kronor

Dessutom köpte jag 2 ljudböcker, en skruvmejsel, en skål plus tidningen från 1920 jag skrev om igår.
Det blev alltså rea även igår, för jag betalade bara 200 kronor för alltihop.
Jag ser verkligen fram emot att få pynta och ställa upp allt det fina i köket så fort vi fått upp de öppna hyllorna och köpt skänken vi fastnat för i Liatorp-serien från IKEA. Det kommer bli supernajs!

Gonatt

5 kommentarer:

  1. Vilka fina loppisfynd! :) Nu ska jag kika runt på din blogg!

    Kram från LInda

    SvaraRadera
  2. Ååå vilka fina fynd du haffat! Grattis.

    Trevlig söndag!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Så fina saker du varit ute & loppat;o)

    kram malin

    SvaraRadera
  4. Heej!
    Liatorp? Det ska jag titta närmre på!
    Visst är det roligt med loppis :)
    Fast många av våra har eskalerat så hemskt i pris =(
    Fina grejer du köpt!
    Kramar Erika

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Nu är et måndag och då har jag lite mer tid till bloglivet... :)
    Dom stora är på skolan och mannen är på väg till Norge.
    Gräsänkling igen.. då har man en anledning att blocka fram datan!
    Eller har jag fel?
    Tack för att du har tittat in hos mig! Och alla fina kommentarer..
    Nu hittade jag till dig med!
    Vilka fina fynd du hat gort!
    Vilken mysig blogg!
    Ha en bra måndag!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning/kommentar till mig, då blir jag sååå glad! <3