söndag 19 december 2010

Julklappspyssel DEL 2

Sakta men säkert börjar jag bli färdig med julklappspysslandet! I fredags när jag var ledig åkte jag in till stan (Karlstad) och köpte lite mer pysselgrejer, några fler julklappar och givetvis lite saker till mig själv... Det blev en heldag, men det är skönt att ha allt inhandlat, nu kan jag bara vara hemma och pyssla, slå in julklapparna, koka kola och allt annat jag tänkt att hinna med! Igår fick jag däremot inte så mycket gjort, då var det dags för julbord med jobbet på Nöjesfabriken i Karlstad. Jag var nykter och körde, men trots det känner jag mig ganska seg och slö idag. Tv:n står på och vi sitter och kollar på skidåkning, jag tycker det är riktigt skoj och spännande att kolla på! Men allra mest ser jag fram emot handbollsfinalen för damerna i eftermiddag, jag är trots allt en gammal handbollsspelare själv och har spelat mot Tina Flogman och Anna-Marie Johansson, som nu är med och spelar i landslaget.

Jag har pysslat ihop ett par kartonger som jag ska fylla med smaskiga saker att ge bort i julklapp.

Fyra kartonger färdiga att fyllas med "gotteri"

Allt pyssel är köpt på Paduro.


Nu ska jag fortsätta att pyssla ihop två kartonger till, sen återstår det bara lite tillverkning av gotteriet. Det är kul att pyssla, men det tar sin lilla tid...
Ha en skön fjärde advent, kram Maria 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning/kommentar till mig, då blir jag sååå glad! <3