torsdag 11 november 2010

Söta små gardiner

ÄNTLIGEN!!!
Har varit på jakt efter gardiner till köket under en längre tid. Vill att de ska vara både romatiskt söta och samtidigt vara lite lantliga. Hittade ett par hissgardiner som jag tyckte såg perfekta ut på Textilboden. Men de var givetvis slutsålda, och har varit det sen i början av september tror jag, mailade dem och de sa att de var lovade att få in dem på nytt, men det tog sin tid! Men nu jäklar är de beställda!
Bild lånad från textilboden.se

Ha en skön torsdag allihop, jag gör sista arbetspasset för den här veckan ikväll, imorgon är det min lediga fredag, tjihooo!
Kram Maria

4 kommentarer:

  1. Jättefin gardin, kanske så fin att den är värd att vänta på...hi hi hi.

    Ha det gott Kram jen

    SvaraRadera
  2. En sådan skulle du kunna göra själv Maria. vitt linnetyg och så ett gammalt broderad överlakan. Lätt som en plätt.

    SvaraRadera
  3. Ojojoj Siw jag får panik varje gång nån tror att jag ska kunna sy något. Min syfröken i skolan skällde alltid på oss, vilket resulterade att man inte har nåt självförtroende alls och därför inte ens kommer sig för att testa nu... Dumma fröken!

    SvaraRadera
  4. Haha jag håller med dig Maria :-) Allt som är färdigsytt är lättvindigt. Jag hade flera gamla lakan som gjordes om till hissgardiner, men det var INTE jag som sydde dem :-).

    Underbara gardiner du beställt!

    Trevlig helg!

    Kram Linda

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning/kommentar till mig, då blir jag sååå glad! <3