fredag 12 november 2010

Lägenheten

, Vi, jag och vovven, har fredagsmys, som resten av Sverige antagligen har just nu! Blivande sambon jobbar och sliter även ikväll så han får inte fira att det är helg riktigt än!
Idag åkte jag till lägenheten som jag fortfarande har kvar, har legat i ett skumbad och läst en bra bok, och varit och handlat lite inför helgen. Men nu gör vi inte speciellt många knop, Figge tuggar på ett grisöra (urk) och jag äter Fazer choklad med salta rostade chesewnötter i, på tok för gott! Zappar mellan Idol och Skavlan, nåt positivt med att ha myskvällar med endast vovven som sällskap. Han bryr sig nämligen inte vilken kanal som står på ;-)

Tänkte visa er några inredningsdetaljer som jag gillar väldigt mycket i tv-rummet, där jag sitter just nu!
Ber om ursäkt för den taskiga bildkvalitén idag, dåligt ljus här.
Min fina kandelaber
Julklapp av mamma o pappa julen 2008,
köpt på Noll54 Interiör Karlstad.

Fina änglar från Villa Collection Denmark.

Närbild på en av änglarna.

Ber om ursäkt för bildkvalitén idag. Ha en fortsatt skön fredagkväll och helg, kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning/kommentar till mig, då blir jag sååå glad! <3