söndag 3 februari 2013

Fönster-tittare

En av Ebbas favoritsysselsättningar här hemma är just nu att klättra på ryggstödet i soffan och komma upp i fönstret. Lukta på de oäkta blommorna som står där och sniffa på ljusen som står i ljusstaken =) Ljusstaken fyndade jag på loppisen här nere för en billig peng, så det är ju ingen dyrgrip direkt och inte plastblommorna heller ;-) Men däremot är jag ju rädd för att hon ska tappa balansen och trilla ner och slå sig.

 
 
I detta hushåll har vi ganska mycket ljus och det beror ju på att jag jobbar med Partylite. Så Ebba har liksom blivit van att få lukta på diverse ljus nu. Just dessa "fulljus" luktar ju inget, men hon gillar att stå och lukta på dem ändå =)
 
Lilla busfia
 
Idag har jag varit på enhetsmöte med Partylite i Björneborg på förmiddagen. Ebba fick då vara hemma hos mormor och morfar och sambon gick loss med motorsågen här hemma och röjde lite i vår slänt så det blir lite finare till våren och sommaren när det börjar bli grönt och fint ute igen.
 
Ha en fortsatt skön söndagkväll! Nu ska jag kika lite på tv och sedan hoppas jag på att få lite skönhetssömn innan den nya veckan drar igen, full med nya möjligheter =)
 
Kram Maria




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning/kommentar till mig, då blir jag sååå glad! <3