lördag 1 september 2012

Premiärtur i september

Ebba fick en flytväst i julklapp som vi tänkte att hon skulle få användning för nu i sommar när vi skulle åka ut med båten eller flotten på sjön. Men iom det dålig vädret i sommar så har det inte blivit några båtturer. Sambon har varit ute ett par gånger själv när vi varit på annat håll, men vi har aldrig varit ute hela familjen.
Men idag var det faktiskt riktigt fint väder, trots att vi gått in i september månad. Så nu på eftermiddagen tog vi oss en liten tur, så vi i alla fall har varit ute en gång även den här sommaren...

Ebba kontrollerar så vi inte glömt packa ner hennes mellanmål...
 
Eftersom vi gärna ville bli klara för avfärd så fick kylbagen tillslut
hamna utom räckhåll för vår lilla busfröken.
 
Tillslut kom vi iväg i alla fall...
 
Det är Ebba som är kapten och styr (och ställer)...
 
Andre styreman, Figge Bus, var ju självklart också med.
 
Mina älsklingar!

 
Ebba blev trött över att vara på sjön och sover sin eftermiddagsvila nu. Jag funderar på om jag ska gå ut och måla lite på altanen. Jag ska ta lite bilder och lägga ut en annan dag, så får ni se vad vi hunnit med på årets sommarprojekt.

Imorgon åker jag iväg på frukostmöte med Partylite i Björneborg.  Efter det ska jag träffa Sara och ta en sväng på stan med henne. Ska försöka hitta lite roliga saker att pynta mitt visningsbord med nu när jag fått hem höstens produkter. Det ska bli skoj!
 
Ha en riktigt härlig fortsättning på helgen allihop! Kram Maria  
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning/kommentar till mig, då blir jag sååå glad! <3