fredag 17 augusti 2012

Fullt upp och tänkvärt

Det blir inte många inlägg härifrån just nu. Det är fullt upp med både det ena och det andra. Jag har passat på att hålla ganska många Partylite-visningar nu när sambon haft semester och kan vara hemma hos Ebba.
Det har varit jättekul och gått väldigt bra, och fler visningar är inbokade nu i höst!
Imorgon ska jag åka iväg med ett glatt gäng Partylite-konsulter på konferens i Örebro. Vi ska få se produkterna från den nya katalogen och på kvällen när det är dags för middag kommer Martin Stenmark och uppträder. Det ska bli riktigt skoj och jag tror man kommer bli riktigt peppad inför hösten!

Tänkte jag skulle bjuda er på en fin liten dikt som Katarina Larsson la ut på Facebook för en stund sedan. Den är både fin och tänkvärd...



Idag tog jag och Linda oss en tur till Bergvik. Jag behövde strumpbyxor och lite annat inför helgen, också blev det lite nya höstkläder till både mig och Ebba.

Trevlig helg!
Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning/kommentar till mig, då blir jag sååå glad! <3