måndag 9 juli 2012

Första visningen

Igår eftermiddag hade jag min första visning som konsult för Partylite.
Jag tyckte det gick bra, pratade lite om varför jag börjat och sedan om ljusen och produkterna jag hade med mig. Det kom ett glatt gäng med arbetskamrater till Maria Opperud som var gårdagens värdinna. Nu under juli var det många fina erbjudanden för värdinnorna och Maria blev jättenöjd med det hon fick som "förtjänst".
Visningen resulterade också i tre nya bokningar, det är verkligen toppen, då vet jag att det kommer rulla på även till hösten!

Produkterna som jag valde att visa igår.

Gästerna och värdinna verkade nöjda, en riktigt bra start helt enkelt! Hurra!
Jag är så himla sugen på att få åka ut och ha en visning snart igen, det är ingen som är lite sugen?

Kram Maria



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning/kommentar till mig, då blir jag sååå glad! <3