torsdag 5 juli 2012

Bad i Liljedal

Äntligen har vi fått njuta av lite sommarvärme i ett par dagar! Men tyvärr blir det sämre väder redan imorgon, tur vi varit ute och njutit av solen nu när den var här!

Idag följde vi med mormor, morfar, moster och kusin Rasmus till Liljedal för att bada. Det var en lugn och fin liten badplats, så Figge var också med. Han har dock svårt att förstå varför inte han får vara med och bada som alla andra... Men så är det att vara hund ibland...

Jag och Ebba känner lite på vattnet

Alldeles lagom temperatur att bada fötterna i den här dagen

Att känna på sanden var kul.

Men det var ganska bra i morfars famn också

Idag kom Partylite-grejerna som blev beställda på visningen jag hade här hemma. Hämtade upp dem när jag åkte hemåt och har nu suttit och plockat ihop beställningarna så jag kan lämna ut dem.
Luktade väldigt gott i bilen hem kan jag lova er! ;-)

Imorgon ska vi träffa min kusin och Ebbas tremänning Noel som kommer på besök från Stockholm. Men innan dess ska vi ta en fika med Maria och Love från föräldragruppen. På söndag ska jag ha min första visning som partylitekonsult hemma hos henne! Ska bli riktigt kul faktiskt!

Kram Maria


1 kommentar:

  1. Åh vad mysigt! Vill också få lite bättre väder så Vega också kan få prova havet.

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning/kommentar till mig, då blir jag sååå glad! <3