söndag 24 juni 2012

Jag vann en Krabat!

Det blev en sen kväll igår. Det var så kul att träffa vännerna här i Värmskog så klockan gick fort. Ebba hade lite svårt att komma till ro och sova i vagnen, men hon var nöjd att bara få sitta med uppe. Men tillslut somnade hon gott i min famn, insvept i filtar. Det är inte ofta hon sitter stilla i famnen nu längre, så det gäller att passa på att njuta när det väl händer =)

Ebba åt en tallrik gröt imorse, men somnade om sen och vaknade inte förrän nu vid 11.30.
Jag gick upp och åt frukost själv, medans Ebba och hennes pappa låg och sov. Satt med iPaden och kollade bloggen, Facebook och lite annat. Då fick jag se att jag vunnit utlottningen av en Krabat hos Elin och Alva. Gissa om jag blev glad, vilken bra start på dagen det blev! Och Ebba kommer nog bli ännu gladare kan jag tänka mig ;-)

Bild lånad av Elin och Alva

Bild lånad av Elin och Alva.

Nu när Ebba vaknat ska jag ta med mig henne och åka och hämta vovvarna som fick sova hos mina föräldrar inatt när vi var på lite kalas.

Ha en fin söndag! Kram Maria 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning/kommentar till mig, då blir jag sååå glad! <3