fredag 4 maj 2012

Ebba - Arbetsledaren

Idag har vi lagt in golvet i lekrummet. Vi valde samma golv som vi har i tv-rummet, ett laminatgolv från Alloc. Vi är nöjda, nu ska bara listerna på plats också så är renoveringsarbetet så gott som färdigt i det rummet. Sedan ska det piffas och fixas där inne såklart, det ser jag fram emot!

Ebba fick sitta med i sin Bumbo-stol idag Hon satt där och var väldigt nöjd. Efter att hon fått lite mat la jag henne i vagnen och gick ut på en kort promenad med henne och Figge. Då somnade hon nästan direkt och sov sedan kvar ute så vi kunde fortsätta med golvet. Så idag gick det väldigt smidigt faktiskt!
Hon satt där i sin lilla stol och var vår lilla arbetsledare, det är ju oftast hon som styr här hemma ;-)



Ebba håller koll på sin pappa =)


Imorgon ska sambon jobba extra hela dagen. Vi får väl se vad jag och Ebba hittar på då... 
Skönt att golvet blev färdigt idag iallafall!

Ha en skön fredagkväll, kram Maria

1 kommentar:

  1. Så fint de blir!
    Försökte fixa lite i Melvins lekrum tidigare idag, men det ville inte han. Han var mer intresserad av att äta på tejpen. Tror att Ebba är bättre som arbetsledare än Melle.
    Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning/kommentar till mig, då blir jag sååå glad! <3