måndag 30 april 2012

Valborg

Kikar in och önskar er alla en underbar Valborg och 1:a maj!
Sambon jobbar idag så jag och Ebba får roa oss här hemma på egen hand!

Ikväll är vi hembjudna till Linda och Nicke på lite grillat. Ska bli kul att träffas allihop! Hittills har det bara varit jag och Linda som träffats med bebisarna, men idag blir det ändring på det! =)
Jag fixade i ordning lite chokladmousse med vita chokladpluppar och hallon som topping. Något måste vi ju få bidra med ;-)

Lyxig chokladmousse som är otroligt enkel att göra!
Skålen har jag fyndat på loppis för en tia.


Bjuder er på några halvtaskiga iPhone-bilder på vårt lilla busfrö också!



Ha en trevlig valborgsmässoafton och tänk på djuren om ni har tänkt skjuta raketer! 
Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning/kommentar till mig, då blir jag sååå glad! <3