söndag 1 januari 2012

Året som gått... DEL 2

Här kommer fortsättningen på min sammanfattning av 2011...

JULI
En av de finaste dagarna i somras tar vi med
 mina föräldrar på en båttur till vackra Borgvik.



AUGUSTI

Magen och Ebba växer

Vi renoverar och fixar iordning tv-rummet

Handlar och börjar göra ordning lite till bebis

SEPTEMBER
Ebba hade tröttnat på att ligga i magen och var nyfiken på världen utanför.
Den 15 september kl 8.40 föddes hon, 5 veckor för tidigt.

En vecka senare åkte vi hem och myste för fullt
med vår älskade lilla skrutta.

OKTOBER
Vi fick njuta av en fin höst.

Ebba börjar växa till sig och gör framsteg varje dag.
Det är fantastiskt att få vara med och följa hennes utveckling.

NOVEMBER
Ebba i vagnen på promenad.

Jag blir lite shoppingtokig och handlar
fina kläder till Ebba på Tradera =)

DECEMBER
Vi firar jul som en liten familj för första gången.

Nyår firar vi hemma hos oss med Katrin, Micke och Elis.
Det skiljer exakt ett år på Ebba och Elis tänk vad mycket
som händer med dem på ett år. Godingarna!

Nyårsmenyns dessert, chokladmousse.

Imorse, årets första dag, efter endast ett par timmars sömn gick jag och Ebba upp och fick se att det var alldeles vitt utomhus. Äntligen kom vintern på besök, jag tvivlar dock på att den är här för att stanna.
Sambon har varit ute och testat snöslungan, och Figge fick göra ett par snöänglar.

Imorgon ska vi träffa Sara och gå lite på stan. Får väl se om det är något kvar på rean, skulle tro att det är ganska urplockat nu. Men vi är inte ute efter något speciellt, vi ska mest gå runt och mysa.

Hoppas ni haft en riktigt härlig start på det nya året! Kram Maria

2 kommentarer:

  1. Vackra bilder! Låter som det varit ett riktigt bra år för dig också. :) Kram.

    SvaraRadera
  2. Så fin hon är er lilla Ebba och vad hon växer. Gott nytt år på er.

    Kram Josefin

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning/kommentar till mig, då blir jag sååå glad! <3