fredag 23 december 2011

Uppesittarkväll

Vi började dagen med att fika hos våra grannar Helen, Andreas och deras dotter Tuva på 1,5 år. Mycket trevligt var det!
Sen har vi pysslat lite här hemma, slagit in de sista julklapparna, gjort lite mer julgodis och sitter nu och har uppesittarkväll framför Bingolotto. Två spel avklarade, men hittills ingen vinst... Men än så länge lever hoppet! =)
Tyvärr försvann den lilla snön och därmed julstämningen under natten som var. 8 plusgrader känns inte okej såhär dagen före julafton. Ebbas första jul blir nog dessvärre snöfri...


Några av årets klappar...

För ett par dagar sedan vann jag en utlottning hos Anette med bloggen Vita rosor. Tredjepriset blev mitt, ett sött litet trä-hjärta med text på. Så idag kom det ett litet sött paket på posten. Tack Anette!

Sött paket med en söt liten hälsning

Hjärtat hängde jag naturligtvis upp direkt på hörnskåpet i tv-rummet.

Nu har vi spelat färdigt bingon, och det blev ingen vinst... Bättre lycka nästa år kanske, för innan dess blir det nog ingen bingo för vår del...

Hoppas ni får en riktigt härlig julhelg! Kram Maria

5 kommentarer:

  1. En riktigt GOD JUL önskar jag dig!!

    Massa kramar Charlotte

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinsten och jag önskar dig och din familj en härligt magisk jul!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. sv: tack för julhälninsgen! Hoppas såklart att ni hade en underbar dag :)

    SvaraRadera
  4. Så härligt att få fira första julen med lilla Ebba. Minns vår första jul med äldste sonen :)

    Ha en fin vecka!
    Kram Katarina

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning/kommentar till mig, då blir jag sååå glad! <3