torsdag 27 oktober 2011

Utlottning

Jag tänkte jag skulle anordna en utlottning här på bloggen. I våras lottade jag ut en tygpåse från Greengate och redan då skrev jag och lovade er att ha fler urlottningar här på bloggen.
Så nu tycker jag att det är dags för ytterligare en, som ett sätt att fira att bloggen fyllt 1 år!

Den här gången lottar jag ut dessa ljuslyktor. Tyckte de var fina och lite annorlunda när jag sprang på dem på stan igår. Passar väl fint att ställa fram sen när det är dags att göra det fint hemma till advent?



För att vara med och tävla med 1 lott: Räcker det med att du kommenterar det här inlägget. Om du inte har någon blogg/hemsida, glöm inte att skriva din mailadress så jag kommer i kontakt med dig om du vinner.

För att få 2 lotter: Kommentera inlägget och länka till utlottningen på din blogg/hemsida.

Skriv i kommentaren hur många lotter du vill ha!
Vinnaren av lyktorna drar jag den 10 november. Hoppas du vill vara med och lycka till!

Kram Maria

35 kommentarer:

  1. Vilken fin ulottning! Klart jag vill vara med och vinna dessa lyktor!! Länkar på bloggen så två lotter tack!

    Kram Charlotte

    SvaraRadera
  2. Klart man vill vara med! Superfina lyktor! Länkar på min blogg, så två lotter här :) Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Halloj :)
    Åh vilka ljuvliga lyktor :)klart man vill vara.
    Jag tar 2 lotter och länkar till mej såklart.
    Ha de så toppen
    Kramar Anette

    SvaraRadera
  4. Om jag får din mailadress så kan jag maila dig bilder på plaggen och grejerna :)

    SvaraRadera
  5. Härlig bild på dig o bebis i förra inlägget!!

    Blir med på 2 lotter, Klem Anna

    SvaraRadera
  6. Jeg blir med (hvis det er lov for oss som bor i Norge). Tar ett lodd :) Gratulerer med ettårsdagen!

    SvaraRadera
  7. Jättemysiga lyktor, de vill jag gärna vinna!
    Jag vill ha 2 lotter och länkar hit =)

    SvaraRadera
  8. Läser så gott som alla dina inlägg på din blogg. Gillar den väldigt mycket! Jag tar en lott. =)

    SvaraRadera
  9. Hej hej. Snygga lycktor skulle som sagt va göra sig fint i det rombottenska hemmet =)
    Mvh Katrin

    SvaraRadera
  10. Jag vill gärna vara med!
    Supersöta lyktor!
    Tar 1 lott tack!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  11. Lotta, Crespo och Räjza30/10/11 1:44 em

    Åh så fina ljuslyktor!! Skulle passa perfekt i mitt kök!! Klart jag vill vara med i utlottningen!! =)

    SvaraRadera
  12. Sååå fina ljuslyktor! Skulle gärna vilja vinna dom. Tyvärr har jag ingen blogg,så 1 lott för mig.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  13. Jättefina lyktor som gärna får flytta hem till mig. Hoppas på turen med en liten lott.
    hillevianna@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Åhh så fina,klart att jag vill vinna dessa!

    Kram Helena

    SvaraRadera
  15. Dessa snygga lyktor vill jag gärna vinna :)

    Länkar så klart så två lotter tar jag.

    Kram Maria

    SvaraRadera
  16. Så söta.. De är jag gärna med och tävlar om..
    Jag länkar från min sida..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  17. Åh, vilka söta lyktor. De vill jag vinna. 2 lotter för mig.
    /Malin

    SvaraRadera
  18. Hej Maria! Men då tar jag och kniper 2 lotter direkt! Håller tummarna för de små lyktorna var såå fina. Ha det bäst och gosa mycket med din lilla goding! Kram Anna

    SvaraRadera
  19. Hej..
    Är gärna med och norpar en lott.
    Tack och kram.
    lotta.k3@spray.se

    SvaraRadera
  20. Jag vill jätte gärna vara med i din tävling om dom söta lyktorna.
    Jag länkar till min Blogg så jag tar 2 lotter :)

    Kram Sara

    SvaraRadera
  21. klart jag vill vinna :) jag länkar också på min blogg så två lotter alltså :)

    kram sofia

    SvaraRadera
  22. Vill gärna vara med i din fina utlottning. Så söta lyktor!
    Jag länkar från min blogg så det blir två lotter för min del!
    Hoppas på tur!
    Ha en riktigt skön helg!
    Märta

    SvaraRadera
  23. Vinner gärna dessa söta lyktor & myser lite x-tra nu när man blivit mamma igen!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  24. Fin utlottning verkligen. Jag vill så gärna vara med. En lott, tack, eftersom jag själv har inte någon blogg att länka till, tyvärr.
    teijadotlentoatelisanetdotfi

    SvaraRadera
  25. Jag är gärna med och tävlar. Två lotter, då jag har lagt upp en länk på min blogg!

    SvaraRadera
  26. heihei :)
    Her vil jeg gjerne vøre med på 1 lodd :)
    klem fra siv anita
    siv_anita_pet@yahoo.no

    SvaraRadera
  27. Jag vill jättegärna vara med och vinna dessa fiiina =D, ska fixa ett blogginlägg så norpar två lotter =D

    SvaraRadera
  28. Jag vill gärna vara med på utlottningen.

    SvaraRadera
  29. 2 lotter tack ;)

    http://cocobycatrin.blogg.se/2011/november/tavling.html

    SvaraRadera
  30. Jag är med! Och 2 lotter vill jag ha :)

    SvaraRadera
  31. Jag är med och jag vill ha 2 lotter :)
    http://pruppen1987.blogg.se/2011/november/tavling.html#comment

    SvaraRadera
  32. Jättefina lkuslyktor, vill gärna vara med tack. En lott till mig. Tack Mvh Mimmi

    SvaraRadera
  33. Jag hoppas att du inte har dragit en vinnare ännu - så jag tar chansen och är med och tävlar med en lott :)

    SvaraRadera
  34. Vilka fina lyktor, självklart vill man vara med & delta i utlottningen av dessa :) 2 lotter =)

    SvaraRadera
  35. Oj fick se nu att det var försent, aja får va med om de blir fler utlottningar ;)

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning/kommentar till mig, då blir jag sååå glad! <3