onsdag 22 juni 2011

Sommar i hagen

Mitt emot vårt hus har vår granne en hage där det gick två hästar förra året. I år får vi nöja oss med kossorna i en hage lite längre bort som sällskap. Men hagen mittemot är otroligt vacker såhär års, full med midsommar blomster.



Igår köpte vi gips på Byggmax. Tyvärr blev sambon förkyld i natt, men en vägg har blivit gipsad idag. Imorgon gör vi ett nytt ryck och jag får åka till affären och fixa lite mat inför midsommar. Undrar om någon annan har tänkt samma sak? ;-)
Nu ska jag ställa mig vid spisen ett tag och fixa lite middag!
Ha en skön kväll, kram Maria

6 kommentarer:

  1. Ja du Maria alla tänker som du ... jobbar i affär så jag vet :) alla på en gång ingen panik.
    Ha en trevlig tur till affären :)
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  2. Hihi.. är nog några ute och handlar skulle jag tro. Ska handla imorrn så jag får väl stå på dörren kl 9.
    Vilken tur man har vänner här i blogglandia som kommer till hjälp när det strular :) funkade jättebra att göra som hon sa så nu är jag nöjd och glad igen. Har av någon anledning blivit lite beroende av att blogga ;)
    Mycket roligare än vad jag trodde ifrån början.
    Kramelikram Maria

    SvaraRadera
  3. Godmorgon!
    tack för tipset om att kunna publicera bilderna där.. ska prova det.. tusen tack!

    Kul där med vovven..grattis ändå.

    Ljuvliga bilder du visar..handla ja.. hihi..och alla ska nästan ha samma varor med..

    Skön midsommar och kram
    A-C

    SvaraRadera
  4. Glad midsommar till dig också!! Ha det så bra! Kramar Maria

    SvaraRadera
  5. Vill bara kika in och önska er en trevlig midsommar. Vi sitter i bilen på väg till mina släktingar i Storfors.

    Kram Charlotte

    SvaraRadera
  6. Önskar dig en fin och trevlig midsommarkväll :)
    Kram Maria

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning/kommentar till mig, då blir jag sååå glad! <3