lördag 25 juni 2011

Midsommar 2011

Midsommar i år firade vi hos några kompisar några hus bort. Otroligt nog hade vi uppehåll hela dagen och kunde sitta ute på deras nybyggda altan hela eftermiddagen och kvällen.
Det kändes som vi satt och åt större delen av dagen, vi smaskade på allt som hör midsommar till, sill-lunch, jordgubbstårta och avslutade med att grilla senare på kvällen.

Den goda jordgubbstårtan

Tyvärr kunde inte midsommarklänningen användas
eftersom termometern endast visade 15 grader.

Magen vecka 24
(I profil syns magen tydligare)

Tyvärr har jag lite dåligt med bilder från renoveringen. Men nu är väggarna snart gipsade och vi kan sätta igång att spackla. Sen blir det tapetsering så småningom.
Hoppas ni haft en riktigt skön midsommar!
Kram Maria

4 kommentarer:

  1. Smaskig tårtan ser ut :)
    Åh lilla magen växer hi hi härligt :)
    Ha de så mysigt
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  2. Vattnas i munnen av att se tårtan :)
    Så brun du har blivit och vad synd att det har varit så kallt. Tur man kan ha trevligt iallafall
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Så fin mage du har! :) Och synd att du inte kunde använda din midsommarklänning, det kunde inte jag heller! :( Men, på lördagen trotsade jag vädret och drog på mig min! :)

    Låter som om ni haft en skön midsommarhelg, med allt som hör till!

    Kram, Linda

    SvaraRadera
  4. Låter som ni hade en trevlig midsommar!
    Här regnade det i stort sett heeela dagen... men jag var i alla fall ledig :)
    Kram
    Jenny

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning/kommentar till mig, då blir jag sååå glad! <3