lördag 22 januari 2011

Skänken och hyllorna är på plats

Nu har piffandet i köket börjat!!!
Skänken och de öppna hyllorna är på plats. Jag är så nöjd att jag valde att måla våra hyllor råvita, det bryter så mycket finare mot vår ljusgråa vägg än vad vanligt vitt gör!
Skänken sitter som en smäck i utrymmet där den står och ger köket den karaktären jag vill att det ska ha. Det är dock väldigt svårt att ta bilder på skänken och hyllorna. Det är alldeles för smalt för att kunna stå mitt framför och fota, så det blir lite knasiga vinklar...

Skänken

Hyllorna på plats ovanför

Idag ska jag försöka få lite saker på plats i/på skänken och på hyllorna, lägger upp fler bilder i kommande inlägg.

Igår åkte jag och handlade lite färg och det slutade med en heldag i stan. Köpte lampor till köket på IKEA och mer råvit färg som vi ska måla kökssoffan med. Sen klarade jag av bestämma mig om vilken färg vi ska måla lilla badrummet på nedervåningen med. Vi ska testa att måla på en våtrumstapet, jag tror det kommer fungera. Jag vet fortfarande inte om det är det som är vårt nästa projekt eller inte, men nu är färgen inhandlad i alla fall ;-) Det är många projekt som väntar... =) Häng med!

Tusen tack till alla er som besöker min blogg, jag blir så otroligt glad över alla goa kommentarer ska ni veta!
Kram på er, och ha en riktigt skön lördag!

3 kommentarer:

  1. Fint, verkligen :)
    Väntar med spänning på en fikainbjudan när köket är klart :)

    SvaraRadera
  2. Det kommer bli kalas fint!! Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Superfint!!!

    Ha en skön kväll
    AC

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning/kommentar till mig, då blir jag sååå glad! <3