måndag 1 november 2010

Bra start på veckan

Trots en natt med lite sömn har jag varit ganska pigg och på bra humör hela dagen. När jag åkte hem från jobbet strax efter 15, bröt sig solen fram och när jag kom fram till Värmskog och jag såg sjön, så låg den alldeles spegelblank och allt såg ut som vykort på andra sidan bilrutan. Tusan också att man inte har en kamera med sig hela tiden tänkte jag för mig själv. Ett tydligt tecken på att jag inte är någon rutinerad bloggare än, får bli ändring på detta! =)
Solen höll precis på att sjunka ner bakom trädtopparna, men jag körde lite rally med min gula lilla bil på grusvägen, bredsladdade nästan in på gården, sprang in och sa åt blivande sambon och vovven att slänga sig med ut i bilen, för här skulle det fotas minsann, fort fort fort. Jag hann knäppa ett par bilder som jag blev väldigt nöjd med, och det känns nästan som att det här var den sista fina höstdagen det här året, kul att ha fått fånga det på bild. Idag fick även vovven vara med och posera, det är han bra på, min lilla linslus!





Sämre start på veckan kan man verkligen ha! Ha det så bra!

4 kommentarer:

  1. Men alltså, Hallå, nu blir jag jättenyfiken :)
    Var, var ska du flytta?!
    Grannar?
    Herre Hud, en kompis!
    En riktig!
    Kul, Välkommen!

    SvaraRadera
  2. Ojojoj!! Vilka underara bilder!

    Fin blogg Maria. Jag återkommer gärna :-)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Otroligt vackra bilder!!! :)

    SvaraRadera
  4. Hej!! Vad kul att du tittade in hos mig!! Vilken trevlig blogg du har :)). De flesta av möblerna har jag målat själv i råvitt. Vardagsrumsbordet har jag köpt som det är!! Ha en trevlig helg!
    Kramar Madeleine

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning/kommentar till mig, då blir jag sååå glad! <3