fredag 29 juni 2012

Trevlig helg!

Oj så fort veckorna går nu! Det är redan fredag och sambon har nu varit ledig i två veckor, på måndag börjar han att jobba igen. Men det kommer fler ledig veckor i sommar, han har valt att dela upp det lite.

Igår var jag och Ebba på stan med Linda och Melvin. Det var en riktigt härlig dag med fint väder.
Vi shoppade och åt middag på Pitchers uteservering innan vi åkte hemåt. Vi hade den nya vagnen med oss och jag blir bara mer och mer nöjd med den. Den är så otroligt smidig att köra när man är på stan!

Jag och Ebba inne på Lindex

Det är slitsamt att shoppa...

Idag har jag suttit och lagt in den första beställningen på Partylite, lite klurigt innan man lär sig, men nu är jag på gång! Har även två visningar inbokade inom en snar framtid så det ska bli jättekul!
Plus att jag bokat in mig på två konferanser så att jag ska kunna lära mig mer och få fler produkter att visa i höst. Det här blir nog bra!

Just nu ligger Ebba uppe och sover med sin pappa. Det syns i tandköttet att det är en tand på väg upp på henne nu, så hon har det stundtals lite jobbigt. Vi får hoppas att den snart spruckit igenom och att det snart är som vanligt igen.

Ha en trevlig helg allihop! Kram

1 kommentar:

Lämna gärna en liten hälsning/kommentar till mig, då blir jag sååå glad! <3