söndag 11 mars 2012

Me&I-party

Ikväll har jag varit värdinna för ett Me&I-party, mitt första som värdinna. Jag hade det hemma hos mina föräldrar för att det skulle vara lite enklare för mammorna som bor i närheten att ta sig dit. Det fanns mycket fint och det var svårt att välja bland alla plaggen man ville ha, både till sig själv och till Ebba. Sen första gången jag kollade in den här kollektionen så jag varit lite förälskad i två av plaggen, så tillslut blev det dem som hamnade på min beställning.

                                                       Plaggen jag beställde till Ebba

Mamma gjorde också en beställning till Ebba, ännu en fin klänning/tunika.

Också fick jag ett par riktigt sköna träningsbyxor/knickers som värdinne-gåva!
Ett lyckat party och det kan nog hända att jag kommer ha fler party såsmåningom, men nu känns det som vi handlade lite och får vänta in lite nyheter!
Är även sugen på att ha ett POMPdeLUX nån gång i framtiden, de har ju också helt underbara barnkläder, dock liten annan stil än vad Me&I har. Vi får väl se, det var kul att ha ett party och träffa alla goa vänner och fika i alla fall ;-) Tack så mycket till alla som kom!

Hoppas ni haft en härlig helg! Kram Maria

2 kommentarer:

  1. sv: Tack, vad roligt att du gillar designen! :)

    SvaraRadera
  2. De där byxorna har jag köpt till Alma med, SÅ söta! Hon fick den bruna molntunikan också :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning/kommentar till mig, då blir jag sååå glad! <3