måndag 3 oktober 2011

Klickat hem...

För ett par veckor sedan hittade jag en ny webb-butik som jag började gilla direkt. Carlsson Interiör och design heter den, och de hade massor av fint under kategorin "barn". Den första gången jag besökte sidan kunde jag inte riktigt bestämma mig. Men när jag ett par dagar senare satt på patienthotellet och ville ha lite tidsfördriv hamnade jag återigen där. Och den här gången var det fraktfritt om man handlade för över 350 kr, då kunde jag inte längre hålla mig, utan klickade hem en del saker till Ebbas rum som ska göras iordning framöver. Tyvärr gäller inte det erbjudandet nu längre, men kika in på sidan om ni vill se på prylar som inte alla andra webb-butiker säljer!

Kuddfodral
Ska göra iordning en myshörna i hennes rum, där ska det finnas
fullt med goa och fin kuddar att mysa med.

Ett sött underlägg. Blir nog välanvänt när hon ska böja äta själv.

Stickers att sätta upp på väggen

Samtliga figurer.
Bild lånad av: carlssoninterior.se

Åhhh, vad jag längtar tills jag riktigt får gå loss och inreda hennes rum!!!
Har massor av ideér i huvudet och har fått mycket inspiration när jag kikat runt bland andra bloggar hur ni inrett era barns rum. I hennes rum kommer det bli mer färg än i resten av huset, men allt ska gå i milda och ljusa toner. Om jag inte hinner ändra mig... ;-) Nu vet jag ju i alla fall att det var en liten Ebba som bodde i min mage! =)

Nu är det dags att plocka fram maten igen! Hoppas ni får en skön start på den nya veckan!
Kram Maria

2 kommentarer:

  1. Underlägget var hur fint som helst, ett sånt skulle nog Alva behöva också nu när hon alltid vill äta själv :) förstår att du ser fram emot att inreda Ebbas rum, det var så himla kul att göra Alvas rum då man liksom får ta ut svängarna lite mer med alla färger och roliga prylar! Speciellt kuddhörnan blir nog poppis hos Ebba också när hon är så stor att ni kan ligga där och läsa tillsammans :) Ha en fin kväll! kram Elin

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning/kommentar till mig, då blir jag sååå glad! <3