torsdag 8 september 2011

Härliga september

Höstdagar som de här tycker jag är underbara. Det är fortfarande ganska varmt i solen, men luften är klar och full av syre. Vilket man är tacksam för nu när bebisen ligger och trycker på och man ibland drabbas av andnöd.
Jag och Figge tog oss en runda i skogen nu på förmiddagen. Det är då jag får passa på att ta mina promenader, för senare på eftermiddagen/kvällen är det i princip omöjligt att få på sig några skor som passar för promenader.

Figge inväntar matte som inte riktigt håller samma tempo som vanligt...
Här står han dessutom och lyssnar efter hackspetten som var uppe i trädet.

När vi kom hem låg musse i gruset och hade det skönt

Livsnjutaren!

Nu sitter jag ute på altanen och skriver det här inlägget, jag tror inte jag skulle klara mig utan min laptop! Jag tog även med mig en bok ut, så nu tänker jag sitta här ute och njuta lite av solen innan det är dags att sätta igång med maten. Sämre dagar kan man ha! =)

Hoppas ni får njuta av en lika härlig höstdag som mig! Kram Maria

3 kommentarer:

  1. Heeej, vad glad jag blir, så rart att du skrev =D. Kul att du gillar min blogg. Vilken trivsam fin blogg du har. Håller med dig, det är ljuvligt ute nu och luften är så frisk och skön =D

    Söt katt och hund du har =D

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Vilka härliga dagar du har... Snart får jag också gå hem och bara mysa! :)

    Stor kram till dig!

    SvaraRadera
  3. Så fina dina djur, din kisse va väldigt lik min i färgerna!
    Söta krukor du shoppat i inlägget här under!

    Trevlig helg!

    Kram Liza

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning/kommentar till mig, då blir jag sååå glad! <3