onsdag 1 juni 2011

Och vinnaren är...

Tack till alla er som vill vara med och tävla i min utlottning av tygpåsen från Green Gate!

En skål full med alla era lotter
(Sambon unnade sig en lättöl till lunchen på hans lediga dag)

Det var även han som fick dra den vinnande lotten
Skålen finns att köpa på IKEA

Och vinnaren i tävlingen blev Paula med den fina bloggen Loppisliv! Stort grattis till dig! =)
Det var riktigt kul att anordna en utlottning på bloggen, så till er som inte vann, misströsta inte det dyker snart upp en ny ;-)

Idag har jag varit duktig och putsat alla fönster på utsidan. Det är dock ganska otacksamt när det är en dammig grusväg precis utanför, men det är väl fint en stund i alla fall ;-)
Figge har även fått tillbringa lite tid på trimbordet idag, på måndag (nationaldagen) är det utställning i Filipstad som gäller!

Ha det så bra och hoppas ni får njuta av det fina sommarvädret! Kram Maria

3 kommentarer:

  1. Grattis till vinnaren.
    Ha en skön kväll
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinnaren.
    Skulle behöva ta mina fönster oxå för de var här och sopade gatan så de blev så dammiga..
    HA en skön långhelg
    KRam Maria

    SvaraRadera
  3. Oj nej va synd! ;)

    Men grattis till vinnaren!

    Kram Linda

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning/kommentar till mig, då blir jag sååå glad! <3