torsdag 30 juni 2011

Hipp hipp hurra!

Idag fyller världens bästa kille år, nämligen min älskade Figge!
Man kan nog säga att han fick sin present redan igår,för att vara ute o bada i sjön är det bästa han vet!
Idag började dagen med att han fick ett paket av husse, en ny boll. Jag gjorde en riktig hundtårta till honom, gjord på plättar, leverpastej och grillkorv. Det var mycket uppskattat! ;-)

Visst ser det smaskigt ut?! ;-)

- Man borde ha födelsedag varje dag!

SEU(u)CH NOU(u)CH DKCH(u) NORDUCH NV-08 Smörsoppens Tjatte

Idag har jag även varit hos barnmorskan, första gången efter rutinultraljudet. Allt såg bra ut, och om 2 veckor är dags för en ny kontroll. Veckorna går minsann i rasande takt nu, om mindre än 4 månader sitter vi här med en bebis, det känns ganska ofattbart!
Ha en fin kväll, kram Maria

5 kommentarer:

  1. Grattis till voffsegubben hi hi vilken smarrig tårta:)
    Våran lilla kråka har magstrejk idag ,hopplöst fall.
    Ja tänk de känslan är väl pirrig o spännande att vänta på bebis :)
    Ha en härlig kväll
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  2. Grattis, Figge!
    Önskar brudarna i Näs!

    SvaraRadera
  3. Grattis till Figge och vilken smaskigt god tårta han fick :)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Stort grattis till söta Figge. Vilken tårta han fick :)

    Härligt att höra att kontrollen gick bra. Alltid en lättnad att gå därifrån efter man har fått höra att allt ser bra ut.

    Önskar dig nu en härlig helg!! Snart semester för min del. En vecka och 2 dgr kvar :D

    KRAMAR!

    SvaraRadera
  5. Stort grattis till Figge!
    En riktigt fin och smaskig hundtårta ser det ut att vara.
    Kram
    Jenny

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning/kommentar till mig, då blir jag sååå glad! <3