tisdag 5 april 2011

Mitt fina skåp

Ni som följt min blogg ett tag kanske minns att jag köpte ett fint linneskåp på en antikaffär för ett tag sedan.
Nu har jag bestämt att det ska få stå i vår nyrenoverade kökshall. Var lite rädd att det skulle gå ut för långt och att det skulle bli trångt vid trappen, men det blev riktigt bra!


Skulle vilja ha en fin spegel ovanför skåpet. Gärna ett gammalt fönster. Tipsa mig gärna om ni vet vart man kan få tag på en sådan!

Imorgon blir det en tur till Karlstad igen, måste hitta ett par nya byxor inför helgen då det är hundutställningar som gäller för hela slanten! Vi ska bo ihop med våra danska vänner Tove och John i en stuga mitt ute i skogen. När vi inte är på utställningen i Göteborg ska vi bara umgås i vår mysiga stuga och äta massor av god mat, det ser vi fram emot! Förhoppningsvis får vi lite fina resultat på hundarna med oss hem också! Håll gärna en liten tumme för oss...

Ha en skön tisdagkväll, kram Maria

2 kommentarer:

  1. Vilken fint skåp!
    Precis ett sånt skulle jag oxå vilja ha!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  2. Det där skåpet är bara helt fantastsikt.

    Ha en bra helg med en massa bra resultat med dig hem :)

    Kram Maria

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning/kommentar till mig, då blir jag sååå glad! <3