söndag 27 mars 2011

Piffat till det

Helgen gick lika fort som dem brukar göra!
Vi har iallafall hunnit med att äta ett lass med våfflor, kollat på Let´s dance finalen, gjort ett besök på ortens loppis, spelat sällskapsspel med ett par kompisar och fixat till det sista i hallen vi renoverat.

2 bänkar och hyllorna är på plats.

La upp lite muffins och bullformar i den nyköpta trådkorgen från Åhléns



Jag tycker det blev riktigt bra faktiskt! Det kommer lite fler bilder någon annan dag, när jag kunnat fota i dagsljus.
Nu ska jag kolla vidare på Mästarnas mästare och äta lite varma mackor innan det blir kvällen. 
Ha en riktigt skön söndagkväll, kram Maria

9 kommentarer:

  1. Sitter och tittar på Mästarnas mästare jag också... Så otroligt fint ni har gjort!!!

    Krama Katarina

    SvaraRadera
  2. Så duktig du är! Får känslan av Leilas kök när jag ser dina prylar på hyllorna. Mysigt!
    Hälsningar Carina Tännström

    SvaraRadera
  3. Himmel vad fint du fått det! :))

    Har oxå ätit varma smörgåsar nu, precis vad man behöver en söndagkväll.

    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Det blev jättefint <3 <3 <3
    AC

    SvaraRadera
  5. Åh! Det där blev ju så fint så jag just dog en liten smula!

    Ha en skön kväll!

    Kram LInda

    SvaraRadera
  6. Hej Maria
    Hitta hit genom snickaregården .
    Men va fint ni gör o vilken härlig tapet,ska tapetsera om köket hemma så de är kul att se hur
    fint alla har de .
    Tack för titten kommer säkert tillbaka.
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  7. Så fint det blev! Har också kollat på trådkorgen från Åhléns. Den är superfin! =)

    Ha det bra!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  8. Så fint med hyllorna!

    Ha det bra!

    Kram Liza

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning/kommentar till mig, då blir jag sååå glad! <3